Ik heb geen e-mailbevestiging voor mijn bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer eerst uw spam-/ongewenste e-mailmap. Als u het nog steeds niet ziet, e-mail ons dan uw bestelgegevens om uw bestelstatus te bevestigen.


Ontbrekende Bestelbevestiging E-mail

Als u geen e-mailbevestiging voor uw bestelling heeft ontvangen, is de eerste stap om uw spam- of ongewenste e-mailmap te controleren, omdat e-mails daar soms kunnen worden gefilterd. Als u de bevestigingsmail nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam met uw bestelgegevens, zoals uw naam, het e-mailadres dat voor de bestelling is gebruikt en andere relevante informatie.

Ons team zal uw bestelstatus snel verifiëren en de bevestigingsmail indien nodig opnieuw verzenden. Het is belangrijk dat u uw bestelbevestiging ontvangt om uw bestelling te volgen en te verifiëren dat deze succesvol is geplaatst.

Wij zijn hier om u te helpen met eventuele problemen en om een soepel bestelproces te waarborgen. Als u verdere vragen heeft of hulp nodig heeft, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam.